Czy fundacje potrzebują marketingu?

pozycjonowanie stron i sklepów
Mimo że wszelkiego typu fundacje są tworzone po to, aby pomagać innym, to ludzie często podchodzą do wszelkiego typu akcji z dużą dawką nieufności. Wynika to z fakhttp://standardypomocy.pl/wp-admin/edit-tags.php?taxonomy=post_tagtu, że wśród instytucji, które rzeczywiście niosą pomoc potrzebującym, coraz częściej spotyka się oszustów podszywających się pod różne organy. Osoby, które raz się nacięły, będą generalizować i już nigdy nie sięgną do kieszeni, aby wspomóc zbiórkę na operację dziecka. Bo każda taka akcja będzie się wydawać im podejrzana.

Dobry PR to podstawa

Dlatego też wszelkiego typu fundację coraz częściej potrzebują wsparcia marketingowego, a w tym:

1. Wsparcia PR – rozgłos o tym, ilu osobom się pomogło, uwiarygodni instytucje
2. Wsparcia marketingowego – profesjonalna strona www, która jest dobrze widoczna w sieci, sprawi, że więcej osób dowie się o tym co robi fundacja
3. Reklama w prasie/ na portalach – czasami wydane kilkadziesiąt złotych, może przełożyć się na potężne wsparcie właśnie przeprowadzanej akcji